Мистецтво ігрового дизайну [40]: Тріангуляція

Lense 40 J

Тип балансу 3: Значущий вибір.

Один з найбільш захопливих та цікавих варіантів значущого вибору для гравців – це вибір зіграти безпечно та отримати малу винагороду, чи ризикнути, але отримати шанс на велику винагороду. Це вибір, який складно зробити, якщо гра збалансована належним чином.

Якщо гра, на думку гравців, не є фановою, у восьми випадках з десяти причинною цьому буде те, що розробники загубили саме цей варіант значущого вибору.

🔎 Лінза #40. Тріангуляція.

Це ще можна назвати «балансом асиметричного ризику», який виглядає як трикутник, вершини якого це: гравець, безпечний вибір з малою винагородою та ризикований вибір з великою винагородою.

Щоб скористатись цією лінзою, задайте собі наступні запитання:

– Чи реалізована в мене вже тріангуляція? Якщо ні, то чи можу я її впровадити?
– Чи моя версія тріангуляції збалансована? Тобто, чи наявні винагороди співвимірні з необхідним ризиком?

Попередня Лінза #39: https://gameit.tech/lenses-39/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It