Мистецтво ігрового дизайну [39]: Значущий вибір

Lense 39

Тип балансу 3: Значущий вибір.

Існує багато різних способів запропонувати гравцям вибір у грі. Значущий вибір для гравця спонукає його задавати ставити собі питання, на зразок ось таких:
– Куди мені варто піти?
– Як мені варто витрачати свої ресурси?
– Що мені варто практикувати та які спроби робити щоб досягти досконалості?
– Як мені варто одягнути свого персонажа?
– Чи варто мені спробувати пройти гру швидко чи обережно?
– Мені варто сфокусуватись на обороні чи нападі?
– Яку стратегію мені краще застосувати в поточній ситуації?
– Чи варто мені зіграти акуратно чи краще ризикнути?

Хороша гра пропонує гравцеві вибір. Не просто будь-який вибір, а вибір, результат якого має реальний вплив на перебіг гри. Якщо ж якийсь вибір очевидно кращий за інший – це називається домінантною стратегією. І як тільки домінантна стратегія виявлена, гра втрачає свій фан, позаяк головоломка гри складена.

🔎 Лінза #39. Значущий вибір.

Коли ми здійснюємо значущий вибір, це заставляє нас відчувати що ми робимо щось важливе. Щоб використати цю лінзу, задайте собі наступні запитання:

– Які варіанти дій для вибору я пропоную гравцям?
– Чи вони значущі? На скільки?
– Чи я пропоную гравцям правильну кількість варіантів дій для вибору? Якщо я збільшу їх кількість, чи відчуватимуть себе гравці сильнішими? Якщо я зменшу їх кількість, чи зробить це гру зрозумілішою?
– Чи є в моїй грі домінантні стратегії?

Попередня Лінза #38: https://gameit.tech/lenses-38/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It