Мистецтво ігрового дизайну [38]: Виклик

Lense 38 J

Тип балансу 2: Виклик проти успіху.

Ми пам’ятаємо, що понад все ми хочемо тримати гравця у стані потоку, який виникає коли гравець перебуває тонкому каналі між поступовим зростанням важкості гри (викликів) та зростанням його ігрових навичок. Та проблема з балансуванням тут не лише в тому щоб знайти це ідеальне співвідношення, але й в тому, що речі які одному гравцеві видаються нудними, іншому будуть здаватись захопливими. Ось кілька загальний порад по балансуванню:
Нарощуйте складність після успіху. Це стандартна практика у відеоіграх – кожен наступний рівень буде складнішим.
Дозвольте гравцям пройти простіші частини гри швидко.
Створіть градації успіху. Наприклад це часто можна побачити в мобільних іграх, коли за проходження рівня вам дають якусь кількість зірочок. Це додає гнучкості: хтось буде повертатись до пройденого рівня щоб набрати максимальну кількість зірочок, а комусь буде достатньо й однієї щоб з задоволенням рухатись далі.
Дозвольте гравцям обрати рівень складності перед початком гри.
Тестуйте гру з найрізноманітнішими гравцями.
Дайте лузерам перерву. Як правило це реалізовується через гнучку систему ігрових бонусів та підсилювачів, коли гравці, що попереду (давно грають) можуть розраховувати лише на мізерні бонуси. В той час, як новачки, чи ті хто далеко позаду, мають вірогідність отримати сильний буст, що дозволить їм перемогти.

🔎 Лінза #38. Виклик.

Виклик лежить в основі більшості ігроладів. Можна навіть сказати, що гра визначається її цілями та викликами. Коли ви перевіряєте виклики у своїй грі, задайте собі наступні запитання:

– Які є виклики в моїй грі?
– Вони надто складні, надто легкі чи якраз такі як треба?
– Чи відповідають мої виклики різним рівням навичок?
– Як змінюється складність викликів після успіхів гравця?
– Чи достатньо варіативності у моїй системі викликів?
– Який максимальний рівень складності в моїй грі?

Попередня Лінза #37: https://gameit.tech/lenses-37/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It