Мистецтво ігрового дизайну [32]: Цілі

Lense 032 J

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Ігри мають багато різних правил – як ходити і що ви можете і не можете робити. Але є одне правило в основі усіх інших – мета гри. Ігри, це про досягнення цілей – ви маєте змогти встановити свої ігрові цілі і встановити їх чітко та ясно. Часто ігри мають не одну ціль, але скільки б їх не було, ви повинні мати змогу визначити їх усі та встановити взаємозв’язки між ними.

Хороші ігрові цілі відповідають трьом критеріям:
1. Конкретність. Гравці розуміють і можуть чітко встановити що їм варто досягати.
2. Досяжність. Гравцям потрібно відразу знати, що цілі гри досяжні. Якщо ж цілі видаються недосяжними – вони швидко покинуть гру.
3. Винагороджуваність. Досягнення цілей повинно адекватно винагороджуватись при цьому вага винагороди має співвідноситись із важкістю досягнення цілі.

🔎 Лінза #32. Цілі.

Щоб упевнитись що цілі вашої гри адекватні та добре збалансовані, задайте собі наступні запитання:

– Яка остаточна ціль моєї гри?
– Чи ця ціль зрозуміла гравцям?
– Якщо це серія цілей, то чи розуміють це гравці?
– Чи різні цілі якось співвідносяться між собою і чи ці взаємозв’язки очевидні?
– Чи мої цілі конкретні, досяжні та винагороджувані?
– Чи досягнуто мною хорошого балансу коротко- та довгострокових цілей?
– Чи є у гравців можливість визначати свої власні цілі?

Попередня Лінза #31: https://gameit.tech/lenses-31/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It