📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
Безсумнівно, найпопулярніша річ у світі – це новинка.
Марк Твен.
🔎 Лінза #24. Новизна.
Щоб переконатися, що ви використовуєте потужну мотивацію новизни, задайте собі наступні запитання:
– Що нового в моїй грі?
– В моїй грі новизна присутня скрізь чи тільки на початку?
– Чи я досягаю правильного поєднання нового і звичного?
– Коли новизна затреться, чи гравці все ще отримуватимуть задоволення від гри?
Попередня Лінза #23: https://gameit.tech/lenses-23/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.