Мистецтво ігрового дизайну [18]: Пристрасть

Lense 018

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

За всією цією аналітикою можна легко забути про те, навіщо ви взагалі в це діло вв’язались.

🔎 Лінза #18. Пристрасть.

По завершенню кожного прототипування, коли ви обережно згладили ризики та спланували що робити далі, не забудьте перевірити поточне сприйняття своєї гри за наступними запитаннями:

— Чи відчуваю я сліпучу пристрасть від розуміння того, якою буде моя гра?
— Якщо пристрасть моя загубилась, як можу я її знову знайти?
— Якщо пристрасть так і не повернулась, чи варто мені зайнятись чимось ще?

Наприкінці кожного відрізку роботи, коли ви випробовуєте свій прототип та плануєте наступні кроки, ви маєте пам’ятати про необхідність «діагностики пристрасті». Пристрасть це спосіб, з допомогою якого ваша підсвідомість повідомляє вам про своє задоволення від вашої гри. Якщо пристрасть пішла геть, — щось пішло не так — якщо ви не можете здогадатись що це, дуже схоже на те, що ваша гра стане мертвонародженою. Та пристрасть має свої небезпеки — це ірраціональна емоція. І все-таки, ви маєте ставитись до неї серйозно значно частіше ніж не зважати. Пристрасть це те, що допомагає долати перешкоди та приносить успіх грі.

Попередня Лінза #17: https://gameit.tech/lenses-17/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.