📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
Перед тим як робити гру, спочатку зробіть іграшку.
🔎 Лінза #17. Іграшка.
Щоб застосувати цей фокус уваги, перестаньте думати чи цікаво у вашу гру грати і почніть думати чи цікаво з вашою грою гратись.
Задайте собі ці запитання:
— Якби моя гра не мала мети, чи була б вона взагалі цікавою? Якщо ні, як я можу це змінити?
— Коли люди бачать мою гру, чи проявляють вони бажання взаємодіяти з нею ще до того як дізнаються що потрібно робити? Якщо ні, як я можу це змінити?
Є два способи використання цієї лінзи. Перший — застосувати її до вже існуючої гри щоб з’ясувати як додати їй іграшковості — тобто, як зробити її більш доступною та більш затягуючою. Та інший спосіб хоробріший — скористатись щоб винайти та створити нову іграшку ще до того як виникне ідея в яку гру з нею можна було б грати. Це ризиковано якщо у вас графік і дедлайни, але якщо ні — це може стати чарівною паличкою, яка допоможе вам віднайти чудові ігри, які ви по-іншому, ймовірно, й не виявите.
Попередня Лінза #16: https://gameit.tech/lenses-16/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.