Мистецтво ігрового дизайну [16]: Циклічність та Згладжування ризиків

Lense 016

📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.

Шістнадцятій лінзі передує одне безумовне правило, яке не є лінзою. Це правило циклічності, звучить воно так: чим більше разів ви тестуватимете і покращуватимете свій ігровий дизайн, тим кращою буде гра.

Ключові питання, які витікають з цього правила:
— Як мені врахувати кожен цикл?
— Як я можу здійснювати цикли як найшвидше?

Розробка ігор це діяльність, в основі якої лежить ітераційність. Чим краще у вас буде налагоджено цей процес, тим більше ризиків ви уникнете.

🔎 Лінза #16. Згладжування ризиків.

Через те що мудрець завжди стикається з труднощами, він ніколи їх не відчуває.
Тао Те Чінг.

Щоб застосувати цей фокус уваги, припиніть мислити позитивно і розпочніть серйозно розглядати те, що може піти жаливо не так з вашою грою.

Задайте собі ці запитання:

— Що може перешкодити стати цій грі величною?
— Як ми можемо уникнути цих перешкод?

Ризик-менеджмен є справою не простою. Він передбачає, що ви муситимете близько зустрітись з проблемами, які б ви воліли уникнути та відразу їх вирішити. Але якщо ви підійдете до цього дисципліновано, ви зможете пропрацювати більше циклів та з кращими результатами для гри. Натомість дуже спокусливо проігнорувати потенційні проблеми і просто працювати над тими аспектами гри, в яких ви найбільше впевнені. Ви повинні подолати цю спокусу та сфокусуватись на тими аспектами гри, які вас лякають.

Попередня Лінза #15: https://gameit.tech/lenses-15/


P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.