Ну що ж, пора починати анонсоване читання дуже практичної книги про точки фокусу в такій захопливій сфері як розробка ігор. Отже…
📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом
🔎 Лінза #1. Емоції.
Люди можуть забути що ви сказали, але вони ніколи не забудують, що вони в цей момент відчули (Майя Анжелу).
Щоб бути впевненими в тому, що емоції, які ви створюєте саме ті, які треба, задайте собі наступні питання:
— Які емоції ви б хотіли, щоб гравці відчули? Чому?
— Які емоції гравці (включно зі мною) відчувають просто зараз граючи? Чому?
— Як мені здолати розрив між емоціями, які гравці відчувають зараз та емоціями, які б я хотів щоб вони відчували?
Емоції – це основа всього нашого незабутнього досвіду. Тож одна з ключових навичок, якою має володіти професійний дизайнер ігор – це вміння препарувати свої емоції.
➕ Ну ту гріх не згадати продукт Каті Білохвіст. Тож, хто ще не має, гайда замовляти собі, якраз дуже практичний, інструмент розвитку емоційної компетентності – «На емоціях» (там описано аж 75 різних емоцій та емоційних станів). Поки ще старі ціни тут: https://market.woc.org.ua/na-emociyah