Мистецтво ігрового дизайну [65]: Первісність

Lense 65

Сьогодні ми розглянемо концепцію, яка допомагає зробити ігри більш інтуїтивними та захоплюючими, залучаючи глибокі, первісні інстинкти гравців.

Деякі дії настільки інтуїтивні, що навіть тварини виконували їх сотні мільйонів років тому. З появою сенсорних інтерфейсів на телефонах і планшетах ми побачили, як легко навіть маленькі діти освоюють ці пристрої. Чому? Тому що ці інтерфейси базуються на таких от первісних принципах.

До появи сенсорних екранів усі комп’ютерні інтерфейси вимагали використання інструментів: клавіатура, миша, контролери. Це були непрямі способи взаємодії, які потребували навчання. Однак торкатися речей — це те, що тварини робили протягом сотень мільйонів років. Наш мозок еволюціонував так, що ці дії стали для нас інтуїтивними на найглибшому рівні.

Приклади первісних дій в іграх:
– Збирання плодів чи предметів, схожих на фрукти.
– Боротьба з загрозливими ворогами.
– Пошук шляху через незнайоме середовище.
– Подолання перешкод для досягнення мети чи допомоги партнеру (те, що науковці називають «порятунок принцеси»).

🔎 Лінза #65. Первісність.

Щоб скористатися силою первісності, задайте собі наступні запитання:
– Які частини моєї гри є настільки первісними, що тварина могла б грати? Чому?
– Які частини моєї гри можна зробити більш первісними?

Залучаючи первісні інстинкти, ви робите свій геймплей більш інтуїтивним та захоплюючим. Це допомагає гравцям швидше зануритися в гру та відчути глибший зв’язок з ігровим світом.

Попередня Лінза #64: https://gameit.tech/lenses-64/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It