Мистецтво ігрового дизайну [62]: Прозорість

Lense 62

Сьогодні ми продовжуємо про інтерфейсі та його вплив на досвід гравця. Важливо розуміти, як гравці взаємодіють з грою на рівні уяви та як інтерфейс може стати невидимим, дозволяючи повному зануренню в ігровий світ.

Незалежно від того, наскільки красивий ваш інтерфейс, було б краще, якби його було менше. — Едвард Тафті

🔎 Лінза #62. Прозорість.

Гравці часто настільки занурюються в гру, що перестають помічати інтерфейс. Вони не думають про натискання кнопок або використання контролерів; замість цього вони відчувають, ніби самі бігають, стрибають та борються в ігровому світі. Це відбувається тоді, коли інтерфейс стає для гравця повністю прозорим.

Щоб забезпечити цю прозорість та повне занурення гравця, задайте собі наступні запитання:
– Які бажання має гравець? Чи дозволяє інтерфейс гравцю робити те, що він хоче?
– Чи є інтерфейс достатньо простим, щоб з практикою гравці могли користуватися ним, не задумуючись?
– Чи знаходять нові гравці інтерфейс інтуїтивно зрозумілим? Якщо ні, чи можна зробити його більш інтуїтивним? Чи допоможе або зашкодить надати можливість гравцеві налаштовувати керування під себе?
– Чи добре працює інтерфейс у всіх ситуаціях, чи є випадки (на високій швидкості наприклад), коли він заплутує гравця?
– Чи відчувають гравці занурення, користуючись інтерфейсом?

🎲 Зверніть увагу: Ця лінза найбільш релевантна для відеоігор та цифрових платформ, де інтерфейс може стати бар’єром або, навпаки, мостом до повного занурення гравця в гру. Якщо ж адаптувати лінзу під настільні ігри, то йтиметься скоріше про те, на скільки дизайн ігрових сутностей дозволяє грати не підглядаючи постійно в правила, на сторінку глосарію чи опису іконографіки.

Попередня Лінза #61: https://gameit.tech/lenses-61/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It