Мистецтво ігрового дизайну [55]: Видимий прогрес

Lense 55

Сьогодні ми продовжимо досліджувати принципи, які роблять ігри та головоломки захоплюючими для гравців. Одним із таких ключових принципів є відчуття прогресу, яке гравці отримують під час вирішення завдань або просування в грі.

Видимий прогрес є критично важливим для залучення та мотивації гравців. Гравці потребують відчуття, що вони рухаються вперед, і це відчуття надає їм надію та стимул продовжувати грати. Прихований прогрес може призвести до фрустрації, оскільки гравці не бачать результатів своїх дій. Тому дизайнерам ігор варто шукати способи зробити прихований прогрес видимим, щоб підтримувати інтерес і задоволення від гри. Наприклад, у складній головоломці гравець може знайти правильний шлях, але без підказок або індикаторів він не розуміє, що рухається в правильному напрямку. Тому важливо надавати гравцеві видимі ознаки прогресу, щоб підтримувати мотивацію і зацікавленість у грі.

🔎 Лінза #55. Видимий прогрес.

Щоб переконатися, що гравці отримують належний зворотний зв’язок про свій прогрес, задайте собі наступні запитання:

– Що означає робити прогрес у моїй грі чи головоломці?
– Чи є достатньо можливостей для прогресу в моїй грі? Чи можу я додати більше проміжних кроків для відчуття поступових досягнень?
– Який прогрес є видимим, а який прихованим? Чи можу я знайти спосіб зробити прихований прогрес видимим?

Попередня Лінза #54: https://gameit.tech/lenses-54/


P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It