🚨 Цей відеозапис зумінару Вам буде цікавим тільки якщо:
1. Ви хочете мати свою навчальну гру.
2. Ви плануєте оголосити тендер на розробку гри чи кількох ігор.
3. Ви хочете чітко знати скільки коштує і з чого формується вартість розробки і виробництва навчальної гри.
4. Вам потрібно знайти компроміс між ціною та якістю і, при цьому, ще й вписатись в тісні строки.
5. Ви вже оголошували тендери на розробку ігор, але ніхто не прийшов або результат не співпав з очікуваннями.
🤷♂️ Контекст
На ринку в останні кілька років почав суттєво рости запит зі сторони громадських організацій та бізнесу на розробку навчальних ігор. Але ініціатори таких проектів часто не зовсім розуміються на природі процесів розробки та виробництва нових ігор і закладають в бюджет або замало грошей, або забагато очікувань, або встановлюють нереальні строки, або все одночасно. В підсумку, або виходять дуже низькоякісні продукти, які робляться швидко і дешево «аби відзвітувати», або продукти взагалі не виходять через те, що ніхто з розробників не готовий подавати свої заявки на такі тендерні конкурси.
⚡️ Щоб виправити це становище, принаймні для тих, хто тільки думає про такі проекти, ми організували зумінар, присвячений специфіці бюджетування процесів розробки та виробництва навчальних ігор. Захід спеціально для громадських організацій та бізнесу, які планують замовляти розробку власних навчальних ігор, але стикаються з труднощами через брак досвіду та розуміння усіх аспектів цього процесу.
Кому буде корисно:
🔸 Представникам громадських організацій, які планують замовляти розробку навчальних ігор.
🔸 Власникам та менеджерам бізнесів, які мають регулярну потребу в навчальних продуктах.
🔸 Проектним менеджерам, відповідальним за реалізацію освітніх програм та ініціатив.
Зміст
- Вступ, вітання, навіщо цей зумінар.
- Про які ігри взагалі йдеться? Чим настільні навчальні ігри відрізняються від навчальних відеоігор.
- Можна зробити гру самостійно чи краще замовити «під ключ»?
- Сім блоків ігророзробки і як вони впливають на ціну.
- Блок 1. Визначення обмежень.
- Блок 2. Концепція.
- Блок 3. Контент.
- Блок 4. Тестування.
- Блок 5. Ілюстрації та дизайн.
- Блок 6. Виробництво.
- Блок 7. Логістика і все решта.
- Підсумкова вартість сферичної гри у вакуумі.
- Питання/відповіді.
Спікер:
♟ Михайло Войтович, директор ТОВ «Світ Громад», досвід розробки навчальних ігор 8 років.
Корисні лінки:
🔗 Світ Громад у Фейсбуці: / worldofcommunities
🔗 Світ Громад у Телеграмі: https://t.me/worldofcommunities
🔗 Спеціалізований блог про ігророзробку: https://t.me/gameittech
🔗 Маркет ігрових рішень Світу Громад: https://market.woc.org.ua/
🔗 Лінк на бриф: https://forms.gle/zN2ffEVgMTsci4PB8