📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
🔎 Лінза #28. Машинка станів.
Щоб застосувати цю лінзу, подумайте про те, яка інформація є змінною під час вашої гри. Задайте собі наступні запитання:
– Які бувають об’єкти в моїй грі?
– Як атрибути ці об’єкти мають?
– Які стани можливі для кожного атрибуту?
– Що запускає зміну стану для кожного атрибуту?
Гра – це процес прийняття рішень. Рішення приймаються на основі якоїсь інформації. Визначення, обрахунок та встановлення різних атрибутів, їхніх станів і того що вплинуло на їхні зміни і є ядром механік вашої гри.
Попередня Лінза #27: https://gameit.tech/lenses-27/
P.S. Публікації в телеграм-каналі з’являються швидше, тут лише архів найважливішого. Телеграм проекту: Game It