📘 Мистецтво ігрового дизайну під збільшуваним склом.
Добре коли ви маєте для своєї гри сильну цілісну єдину тему. Але є теми, які кращі за інші. А найкращі теми ті, які резонують з гравцями – теми, які глибоко їх чіпляють. Наприклад, в дитинстві багато і хлопців і дівчат так чи інакше дотикались до фантазій про життя піратом на кораблі у відкритому морі в погонях за таємними скарбами. Така тема може легко викликати резонанс навіть у дорослому віці.
🔎 Лінза #12. Резонанс.
Щоб застосувати цей фокус уваги, ви маєте пошукати приховані скарби. Задайте собі ці запитання:
— Що в моїй грі відчувається сильним та особливим, унікальним?
— Коли я описую свою гру іншим людям, які ідеї їх чіпляють, захоплюють чи схвильовують?
— Якби для мене не існувало жодних обмежень, якою б тоді була моя гра?
— Я маю певні інстинктивні передчуття щодо того, якою моїй грі варто було б бути. Що є джерелом цих передчуттів?
Ця лінза є спокійним, делікатним інструментом. Вона про слухання себе та інших. Ми ховаємо важливі речі в глибині душі, і коли щось викликає резонанс з ними, це проймає нас до кісток. Сам факт що ці речі приховані надає їм великої сили, але й ускладнює їх пошук.
Попередня Лінза #11: https://gameit.tech/lenses-11/
P.S. Традиційно, всі публікації в телеграм-каналі з’явдяються швидше, тут архів найважливіших публікацій. Канал проекту: Game It.